Ökat något i vikt, men har samma midjemått. Beror nog på att styrketräningen ger utslag i muskelmassa. Tänkte från och med nu alltid notera midjemått samtidigt som vikt.
Midjemått 87 cm
Vikt 77,7 kg
77,7 kg Tappat hittills: 10,3 kg.    Kvarvarande: 0 kg.    Kosten följs: Ganska bra.

Visa kostkalendern, 03 december 2019:
1558 kcal Fett: 107,20g | Prot: 98,07g | Kolh.: 38,50g.   Frukost: Frukt Smoothie (gjord på Frukt eller Fruktjuice endast), Garant Bladspenat, Gouda eller Edamer Ost, Hatting Frögott. Lunch: Kycklingfilé, Eriks såser Chili Bearnaise, Garant Bladspenat. Middag: ICA Bladspenat, Gouda eller Edamer Ost, Felix Gulaschsoppa, Hatting Frögott. Snacks/Annat: Estrella Salta Jordnötter. mer...
2743 kcal Träning: Skrivbordsarbete - 8 timmar, Cykling (Mycket Snabbt) - 28 Km/H - 35 minuter, Vila - 7 timmar och 25 minuter, Sömn - 8 timmar. mer...
stadig vikt

4 Anhängare    Stötta   

Kommentarer 
Träning ger även ökad blodvolym, så det kan även vara det du ser på vågen!  
03 dec 19 av medlem: Zikul

     
 

Lämna en kommentar


Du måste logga in för att kunna lämna en kommentar. Klicka här för att logga in.
 


våren16 's vikthistorik


Skaffa appen
    
© 2019 FatSecret. Alla rättigheter reserverade.